tisdag 13 januari 2009

Pay it forward

Jag är överväldigad och stolt över att ha fått denna fina award av fyra (!!!)underbara tjejer; Ulrika, Linda, Carola och Emelie. Rusa genast till deras fina bloggar och titta och läs, för här är några som kan dela med sig och som kan blogga så att man känner sig alldeles hemma hos dem.



Kriterierna för att få denna award är att:Dessa utsedda bloggar är osedvanligt charmerande och söta, inte upptagna av utmärkelser och själviskhet. Syftet är att sprida vänskap. Vårt hopp är att nya vänskapsband kommer att knytas mellan dessa bloggar, ju mer utmärkelsen sprider sig. Man ska också skicka vidare awarden till åtta stycken.




Helst av allt vill jag ju ge tillbaka awarden till er; Ulrika för sina kort och layouter som är konstverk verkligen, Linda som är så himla ambitiös och energisk så att det smittar av sig (och som dessutom ger mig en spark i baken när jag är för lat, via våra härliga msn-snack), Carola som varit en cybervän i rätt många år nu, vi har gått igenom både glädje och sorg ihop (och hon lurade ner mig i scrapträsket) och så Emilie som är en ny nätbekantskap som inspirerar massor med sina fina foton och vardagslayouter (sånt gillar ju jag). Kram på er.

Jag väljer att ge awarden vidare helt enkelt och följande härliga tjejer får den:

Helena som scrappar som en gudinna och tar fantastiska bilder - du inspirerar mig massor!

Hedvig bara 14 år men så himla talangfull och dessutom cool - du rockar!

Annica som är så himla inspirerande och go när hon skriver på Scrappiz - gillar massor!

Sara som inte bara har en helmysig blogg men även ett helt Scrappiz ,mitt andra hem - tack!

Kristina så himla talangfull och go'!

Anna som är en stor inspiration för mig genom att bara finnas till och vara som hon är

Sorkusen som behöver och är värd allt stöd och alla hejjarrop i hela världen. Kraaaaam!

Sist men inte minst en tjej som inte har någon blogg (vad jag vet) men som jag skickar en award till i alla fall för hon stöttar, peppar, beundrar och skriver så bra till alla på Scrappiz att det blir en bättre plats: Johanna/Ladybug.



Kram på er alla!

3 kommentarer:

Unknown sa...

Amen TACK så mycket!!♥

Anonym sa...

Tack snälla för dom goa orden! Kram!
Hoppas lillen hämtar sej från sitt kli.

Kristina sa...

Säger TACK!!!!
Massor♥
Hoppas du får en sköööön helg♥