tisdag 27 januari 2009

Chipskväll

Tuuuungt på jobbet nu av olika orsaker, känner mig alldeles matt när jag kommer hem och orkar inte göra något alls. Jag vet att jag skulle må bra av pyssel men kommer inte ur soffan på kvällarna så jag sorterar foton i datorn, redigerar och - ikväll - äter chips.

HannaP på Scrappiz undrade hur det såg ut när man har olika storlekar på layouterna i samma album och svaret är så här. Jag blandar friskt och har inte heller några problem med att blanda liggande och stående letter/A4 i samma album, jag menar, man kan ju alltid vrida på albumet lite liksom.

Nu ska jag återgå till chipsen. Ha en bra kväll!





5 kommentarer:

Anonym sa...

Mums vad gott med chips..det är du värd ikväll med tanke på hur det varit idag. Hoppas allt ordnar sig, jag finns här om du vill prata med *kramar*

E sa...

Det va ju fiffigt, har jag inte tänkt på att det går att blanda olika storlekar... Va ju faktiskt bara snyggt!

Kristina sa...

Du är så Cool!Så gör AliE också!
Ha en skön kväll!
Kram kristina

Joanna sa...

Jag gör samma likadant, blandar storlekar hej vilt! :) Jag tycker det är roligare så! :)

Helena Påhlsson sa...

mina album ser oxå ut så... jag blandar hejvilt och jag tycker at det blir supersnyggt !!