fredag 30 januari 2009

Bebismys och suddiga bilder

Idag har jag och Lillen fikat med Kompis och Liten Bebis. Lillen är inte så förtjust i bebisar, han tycker de låter mycket och inte kan man direkt leka med dem heller. Men nu har Liten Bebis blivit så stor att han kan tycka det är roligt när Lillen showar runt och har sig så idag fick de verkligen kontakt. Tog många fina bilder men den här, när Liten Bebis envisas med att hålla Lillen i handen är en favorit.
Jag måste faktiskt också tipsa om en helt underbar bild som Becky Higgins tagit, kika här!


Det har verkligen varit en seg vecka då jag varit för trött för att scrappa. Det enda jag gjort i den vägen är egentligen att sätta ihop förra veckans 365-bilder och journaling och så sorterat foton i massor.
Den här layouten är från förra veckan och enkelt är väl ett understatement men jag gillar den ändå massor. Ibland behövs liksom inte mer än så här för att för fram det man vill berätta. Här har jag blurrat journalingen som kändes lite för personlig för att visa upp.
Mitt löfte inför kommande vecka är att börja använda scannern igen. Jag hittade sladden i Lillens legolåda (!!!) så nu ska jag bara få bort högen med tidningar, spillpapper och annat som på något mystiskt vis samlats ovanpå scannern.


4 kommentarer:

Anonym sa...

både fotot och layouten är jättefina!
kram

Unknown sa...

Underbar lo! Att jag inte tänkt på att man KAN använda dom suddiga!! *S*

Rosjen sa...

Vad fin din blogg är!
Beundrar att du orkar skriva så mycket!!
Din Lo är jättefin, du har gett mig inspiration att använda ett suddigt foto jag har. Tack!

Sanna F sa...

Urmysig layout!!! Endel suddiga foton är det så mycket känsla i! Det här fotot är ett sånt! AJ lajk!

KRAM