måndag 19 januari 2009

Dagens bild 19 januari

I går tog jag en runda och kikade i alla (?) dessa härliga Projekt 365-bloggar, åååh så inspirerande! Så många häftiga bilder. Jag ska försöka få till en länklista över bloggarna men det får bli i morgon.
Jag troooor att mina plastfickor från Scrapaddicted har kommit, jag har fått en avi men kom hem så sent att jag inte orkade gå och hämta dem idag. Ska bli så skoj att få sätta igång med de första veckornas bilder och journaling.

Dagens bild är av Lillen som önskar en hund. Vi önskar inte en hund, speciellt inte min man som är pälsallergiker och redan bor ihop med två katter (som liksom kom på köpet med mig). Men vi hittade katternas gamla koppel, som vi brukade använda när vi bodde i lägenhet, och nu leker Lillen att han rastar hundar med sina kramdjur. Dagens bild, helt klart. Tänk att vara så liten och bli så lycklig över en sådan liten grej.




Lite scrap också.
En snabblayout, jodå, jag börjar få upp tempot. De flesta layouterna jag gör nu är lite för personliga för att lägga upp på nätet men här kommer en som jag tyckte var rolig att göra. Jag är verkligen en riktig bokmal och det är så kul att Lillen också tycker det är häftigt att åka till biblioteket och botanisera bland alla olika sorters litteratur.


Tack för att du tittade in!

3 kommentarer:

Anne sa...

Tack för kommentaren hos mig. DET ger inspiration..!!

Haen go dsag.

Anne

Anonym sa...

vilken mysigt bild.
kram

Kristin sa...

Tack för kommentaren! Er kille är ju bara för söt :)

Jag lägger till dig i min 365-lista.