torsdag 15 januari 2009

365 (jaaaa, jag tjatar)

Inget scrap idag men jag har beställt sådana här fina platsfickor av Jane på Scrapaddicted och kommer att göra mitt Projekt 365 med dem. Tack Linda för att du bollar idéer med mig, det känns skönt att ha bestämt mig för jag är verkligen entusiastisk över det här projektet. Jag tycker det är jätteskoj att ta bilder av vårt vardagsliv och det ska bli så häftigt att dokumentera ett helt år så här. Med insticksfickor vet jag att jag kommer hålla ut hela året.

Nu ska jag soooova men i morgon är det fredag, kort dag på jobbet och mycket tid för scrap!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag är glad att kunna vara till lite hjälp då och då. Det kommer bli så himla läckert det här projektet, ser verkligen fram emot slutresultatet! Eller ja, varje vecka kanske jag ska säga, annars får jag ju vänta ett år :P