måndag 23 februari 2009

Pausgympa

Tänkte bjuda på dagens bild, har börjat med ett pauprogram på datorn för att jag inte ska få så ont i axlar och nacke och jag tycker det verkar bra. Det är bara en testversion så jag tar gärna emot tips på bra sådana här program.

För övrigt åt vi lasagne ikväll. Det är Lillens favoritmat och det är så lustigt för att i vanliga fall snackar han så att våra öron håller på att ramla av när vi äter och man får påminna honom om att stoppa mat i munnen men när det är lasagne är han absolut knäpptyst. Han är så fokuserad på maten, ikväll åt han fyra portioner. När vi dukade av frågade jag vad de fått till lunch på förskolan och han sken som en sol när han svarade: Vi fick lasagne mamma!!!





Här kommer ett till cybercrop bidrag, till Scrapaddicteds utmaning där man skulle scrappa efter en skiss på temat vardag. Journalingen lyder: "Jag är lyckligt lottad för detta är min vardag." Och så känner jag verkligen - varenda dag!


5 kommentarer:

Anonym sa...

Han måste vara en riktig lasagnetok! Och jag känner preciiiis som du gör, att jag är lyckligt lottad varje dag som har Teo. Jag är verkligen så glad att han finns i mitt liv! Visst är det en härlig känsla! Och jag har sagt det förut, men det här bidraget är så fantastiskt fint!!

Anonym sa...

jättefin layout!
och vilken toppendag han måste haft med favoriträtten två gånger.
kram

Marie sa...

såå läcker layout!

Carola sa...

UNDERBAR LO!

Anonym sa...

Jag vill tipsa om ett nytt fantastiskt pausgympaprogram.
Kolla in www.pausit.se
Något alla företagare borde förse sina anställda med.
//Micke