tisdag 3 februari 2009

Blogcandy och SCB

Kika in till Camilla och på allt underbart hon har i sin blogg och ni kan vinna bloggodis som heter duga. Kika mer här.


Vi har fått brev från statistiska centralbyrån, en undersökning om våra åsikter kring Lillens förskola. Jag garvade lite för halva undersökningen riktar sig till Lillen, alltså han skulle besvara den. Han var på bra humör idag så allt på förskolan fick betyg glad gubbe, kompisar, leksaker, mat, fröknar och hela köret. Hade vi frågat honom igår, när han var på riktigt uselt humör på eftermiddagen hade han skrikit: "Förskolan är trååååååkig! De har inga roliga leksaker! Sara, Adam och fröken är dumma!" Men de på statistiska centralbyrån kanske inser att fyraåringars åsikter är något skiftande, från minut till minut?

2 kommentarer:

Ulrika aka LillBlomman sa...

Ha, ha ja ibland undra man.... Du har en utmaning hos mig! Kramar!

ylva sa...

scb är för underbara *lol*. och vad roligt att du ska gå fotokursen! ps-kursen är rolig den med, mycket genvägar och actions och små trick sådär. men kan ju förstå att det känns lite onödigt. med risk för att verka tjatig så har jag också lämnat en utmaning till dig hos mig :). som en liten hej-vad-roligt-att-ses-grej. jag hoppas att du inte misstycker och du måste självklart inte ta upp den :).