måndag 2 februari 2009

Livet kom emellan

Jag har tänkt skriva en massa men livet kom visst emellan...
Det har varit mycket annat än scrap de senaste dagarna men i morgon, då jäklar ska jag hugga tag i alla dessa härliga utmaningar som tjejerna som ordnar bloggparty bjuder på! Kika in till tex Linda för att se länkar till alla spännande tävlingar.

För övrigt ska jag gå Mikaelas fotokurs! Läs om den här. Det ska bli så himla skoj och inspirerande. Hoppas lära mig utnyttja kameran bättre, just nu så siktar jag mest och knäpper och ja, ibland blir det fullträffar men jag skulle vilja lära mig mycket mer om att välja inställningar efter ljusförhållanden osv. Mikaela tar så himla härliga bilder på barn, barn som de ska vara, ute, springande och lekande och sådana bilder vill jag också lära mig ta. Är det någon mer som ska vara med?

Är lite sugen på Photoshopkursen också men eftersom maken jobbar med Photoshop hela dagarna tyckte han det var onödigt och ja, det kan ju finnas lite sanning i det. Jag kan ju fråga honom när jag experimenterar mig fram. Här kommer en experimenterad bild från helgen.



God natt på er!

1 kommentar:

Sanna F sa...

Härligt foto!!! Mikaelas kurser är kuliga!!!
KRAM