torsdag 12 februari 2009

Mys i soffan

Ja, jag har alltså fått Lillens influensa så något pyssel blir det inte för tillfället. Läser lite i manualen till kameran, kikar in på Scrappiz och ser lite på tv mellan mina tupplurar, det är ungefär det som orkas med nu.

När jag hämtat Lillen i eftermiddag orkade jag inte leka med honom och han var trött och snorig så vi la oss i soffan och kikade på olika barnprogram på Youtube. Det är så coolt för man kan verkligen hitta alla gamla 70- och 80-talsprogram som vi såg. Lillen och jag tittade på Totte, Alfons Åberg (stor favorit för tillfället) och Professor Baltazar.
Jag passade på att ta några bilder genom att sträcka upp armen med kameran och knäppa av (Lillen låg på min mage så jag kunde inte göra på annat sätt) och jag tyckte bilderna blev mysiga trots brist på ljus och fokus.


Inga kommentarer: