onsdag 4 februari 2009

Nr 6 i nr 6

Ylva och Ulrika har utmanat mig att visa upp foto nr 6 i mapp nr 6 i min dator och här kommer den, en halvbra bild på Lillen i skogen, tagen en solig dag i november.
Jag tog, helt allvarligt, ca 300 bilder den dagen (ljuset var underbart och fägerna i skogen ska vi inte tala om) och fick till en 6-7 st som blev riktigt bra och som fick vara med i en uppskattad fotobok som mor- och farföräldrar fick i julklapp. Den här bilden var dock inte en av dem.

Efter två veckors stress på jobbet känns det som om den här perioden är över, på gott och ont och jag hade verkligen tänkt scrappa en massa idag men jag är så trött så jag har inte orkat slutföra något att visa upp. Jag har i alla fall börjat på lite grejor till bloggpartyt så kika snart in igen så får ni se lite alster.

3 kommentarer:

Sanna F sa...

Gulligt foto!!!
jag känner igen tröttheten...

Ska bli kul att se dina layouter sedan när du orkar!

KRAM

Unknown sa...

Hej!

Tack för dina besök och kommentarer i min blogg. Jag blir så glad.

Jag måste få kommentera min frustration över att inte ha "Project 365" igång. Jag tillhör den kategori som försökte få tag i kitet första januari. Sen gav jag upp tills jag hittade din fina idé. Då var fickorna slut hos Scrapaddicted. Jag vill så gärna komma igång och förhoppningsvis ikapp. I den "vanliga" scrappen ligger jag ungefär 40 år efter....
Det skulle kännas bra att var i fas någonstans.

Nu försöker jag hålla modet upp.

Vilka fina kort du tar på din oerhört söte son! Vad ska du med en fotokurs till?

Må så gott,

Katarina "ocksåtrött"

PS: Om du inte redan gift bort honom tingar jag honom gärna till min yngsta dotter. Inte nog med att hon får en fantastisk man hon verkar få en fotande, scrappande och trevlig svärmor!

ylva sa...

fast jag tycker ju att bilden är söt :). hoppas att det känns mindre trött snart!