tisdag 3 mars 2009

VAB igen

Hemma och VABbar igen, suck. Hur kan en unge börja förskolan och inte bli sjuk, gå i förskolan i sex månader och inte bli sjuk och sedan plötsligt bli sjuk typ hela tiden?! Märkligt. Hoppas han tillfrisknar och att vi slipper bli smittade innan helgen för då ska vi åka på släktkalas.

Jaja, fördelen med att vara hemma är ju att man hinner ikapp med tvätten och scannandet av gamla layouter. Här äe en jag gjorde för ett par veckor sen, en rooooosa fin för visst kan man scrappa rosa om pojkar också! Jag har stämplat med vit akrylfärg på en konservburk och scallopedkanten nedanför fotona är från en förpackning plastfickor - kul med lite återvinning.



7 kommentarer:

Anonym sa...

Klart att man kan scrappa i rosa till killar! Fin LO med fiffiga detaljer.
Jadu, när barnen väl blivit sjuka verkar de bli smittade om och om igen.

Anonym sa...

Gillar också rosa till killar och det är en jättefin LO.

Hoppas sonen snart blir frisk och att ni klarar er.

kram Maria

Helena Påhlsson sa...

cisst kan killar ha rosa... och det är ganska vanligt att infektionerna låter sig vänta ett tag... mina barn klarar alltid höstarna ganska bra men är alltid dåliga i feb / mars...

Anonym sa...

ÅH! vilken härlig LO
och vilket alfabet! Vad är det för ngt?
Hoppas han kryar på sig snart!
/Anna G
xante.blogg.se

Anonym sa...

Jag älskar verkligen att du scrappar med rosa åt pojken din! Det är så roligt att se LO:S med honom i din blogg. Är på Scrappiz, men skriver nästan aldrig och jag minns så väl, vad glad jag var när ni åkte för att ta emot honom! Jag gillar din scrapstil, enkel men så snygg!

Ulrika aka LillBlomman sa...

Visst kan man scrappa rosa till killar, jag gillar det och denna massor! Hoppas att de elaka basiluskerna ger sig! Kram!

Sanna F sa...

Klart du ska scrappa i rosa! Ursnygg layout!!! Hoppas han kryar på sig snabbt nu!
KRAM