onsdag 11 mars 2009

Augustidagar

Mitt nyårslöfte var ju att få mer fler bilder på mina layouter. Det är liksom inte hållbart att ta ett par hundra bilder i veckan och ha 1-2 bilder per sida när man scrappar dem.
Helst vill jag ju få till dem så där snygg oregelbundet, alltså inte så himla fyrkantigt men jag tar det steg för steg. Jag tycker det blir en helt annan sak med många foton som jag skrivit tidigare och det är jätteskoj!

Den här sidan gjorde jag till Silwerstars bloggpartyutmaning, då man skulle scrappa på ett sätt man inte brukar. Jag valde att scrappa om augusti, som jag faktiskt tror är min favoritmånad, älskar vädret, ljuset och allt i augusti. Utom möjligen vemodet som ligger i att sommaren är slut. De här bilderna tog jag i somras när jag, maken, Lillen och min mamma tog en heldagspromenad där mina föräldrar bor och det var så fint, så himla augustigt liksom att jag ville ha med en hel hög bilder för att illustera det. Sen glömde jag ju att scanna och skicka in layouten till utmaningen, men det är en heeelt annan sak.


Hade tänkt scrappa idag men det blir film med maken i stället - mysigt! Alla swapbidrag och annat är skickade så håll ut gott folk, i morgon får ni post.
Ha en mysig kväll!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Men herregud, den här sidan = helt otrolig!! Älskar hela sidan! Bokstäverna är jag lite extra kär i! Du är grym på att använda flera bilder!

Anonym sa...

Underbar sida och sååå sommrig och läcker. Riktigt snyggt med så många foton, får en helt annan helhetskänsla. Längtar så efter sommaren.

Kram Maria

Unknown sa...

Vilken härlig sida! Tycker att du lyckas så bra med att "klämma" dit många foton!!

Anonym sa...

Underbart med många foton!

Jag blev jätteglad för din kommentar hos mig idag; det är en fantastisk känsla att vara till inspiration för någon! Tack för din kommentar!
Annika

bjorx sa...

Jättesnyggt, väldigt fina foton! :-)

pysselpetra sa...

UNderbar - helt enkelt underbar!
Så enkel och harmonisk men ändå så komplett- wow!!!