tisdag 10 mars 2009

Stressad

Åh, jag ligger efter med typ hela livet, det är så himla stressigt men jag betar av en sak i taget på To do listan och retar mig på att jag inte har tid att scrappa. Men vill ju inte stress-scrappa heller, det ska ju vara skoj att sätta sig ner. Ska se om jag kan stöka undan det mesta ikväll så att jag kan få lite pysseltid i morgon.

Här är i alla fall en layout jag gjorde för ett tag sen (tror inte jag visat den?!) om Lillen och hans funderingar kring mammutar. Texten lyder:

Jag: Lillen, vad ska du jobba med när du blir stor?
Lillen: Tröskan!
Jag: Ah, ska du bli bonde? Ska du ha djur också?
Lillen: Ja, hästar och kor och grisar. Och mammutar.
Jag: Jaaa, men mammutar finns ju inte mer?
Lillen: Jo mamma, jag tror de gömmer sig. Jag ska leta efter dem när jag blir stor.



5 kommentarer:

Anonym sa...

vilken härlg fundering!

Anonym sa...

Ååå vilken grym layout, så himla superdupersnygg!!

Carola sa...

Jätte fin lo. Han e smart din son. Klart att de bara gömmer sig :D.

Tack för din gulliga kommentar också. Fågeln är utklippt från ett glasunderlägg i tjock filt som jag köpte förra året på expo i gve.
Om du vill ha 1 så pm'a bara din adress på scrappiz.

Kramiz

Anonym sa...

Sååå fin=D Klok son!

Tezzan sa...

Så gulligt... De funderar mycket de små. Layouten är så fin...