måndag 1 september 2008

"Dåliga" layouter

Phu, lång dag på jobbet, trött som bara den men skönt att vara hemma och mysa. Maken hade lagat god middag ikväll och dessutom blev jag hämtad på jobbet av honom en mamma-sjuk 3,5-åring, sköööönt!

Ska pillra lite med en LO som jag gjorde igår efter en utmaning jag fått at LottaRos på Scrappiz. Om ni vill ha en riktigt klurig utmaning ska ni kika in på Papp och scrapbloggen och deras septembertävling som går ut på att scrappa utan foto!


Igår visades min layout "Magiskt" på Swe scrapbook och det är lite lustigt för jag är inte alls nöjd med den och hade inte tänkt lägga upp den faktiskt. Jag bryr mig inte så mycket om jag inte blir nöjd med allt jag gör, det är oavsett bättre än att sätta bilden i ett trist, vanligt album och bara skriva vem det är och datum liksom. Jag tänker att jag alltid kan scrappa om bilden men hitintills har jag faktiskt aldrig gjort det. Kanske för att det inte rört sig om så "viktiga" bilder. Fast å andra sidan är väl alla bilder viktiga.
Nåja, jag gillade inte alls färgkombinationen på denna och inte fotomattan och när jag råkar göra en sådan layout så åker den bara in i albumet och så tar jag mig an nästa. Nu hade jag ändå scrappat till en specifik utmaning och tycke att jag kan lika gärna skicka in den och är den visad på Swe Scrapbook kan jag ju lika gärna visa den här. Annars visar jag mest upp det jag blir nöjd med, eller som jag tycker blev ok liksom. Ja, inte allt förståss, en del layouter är ju personliga och dem publicerar jag inte på nätet alls. Så tror jag de flesta gör, eller?


1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Hallå!

Du har vunnit i min blogg, http://wonderings.blogg.se och jag skulle behöva en adress att skicka vinsten till.
Jag försökte hitta dej via Scrappiz medlmsregister men utan resultat, visst är du väl medlem där?
Skicka ett PM med din adress till ANNAANNA antingen på scrappiz eller på pyssel.net


MVH/ANNAANNA