söndag 31 augusti 2008

Foamstamp revival

Var trött igår också och kom hem sent så jag kunde inte fotografera layouter då men här kommer äntligen min en-timmes-layout som nog snarare tog 1,5h men ändå.
Hm, det blev inte så mycket kvar av fotot när jag redigerat bort det som inte får synas men jag ville ändå lägga upp den och puffa lite för att inte glömma bort foamstampsen. Blev jättenöjd med titeln även om jag hade tänkt mig en annan nyans av orange. Nåja, jag blev nöjd i alla fall. Fotot och historien är presenterade på ett sätt som förmedlar känslan jag vill ha fram och då spelar det ingen roll om nyanserna på akrylfärgen är rätt eller inte.
Om någon mer blev sugen på att leka med foamstamps och akrylfärg så är det erbjudande hos Papp och scrap idag, köpt tre akrylfärger och betala för två!


Jag snodde ihop en layout till igår, om när sonen fick sin lilla gräsklippare och han var så nöjd idag när han såg den, hehe. Både min man och min mamma plus ett par kompisar är väldigt intresserade av mina layouter men sonen är min största supporter. Han vill ofta sitta och kolla i albumen och tycker det är kul med både bilder av sig själv och annat, som mina barndomslayouter tex.

2 kommentarer:

Ulrika aka LillBlomman sa...

Urhärliga layouter och vilka fina foton!! Tack för alla snälla ord!! Kramen!

Ewonne sa...

Nu har jag tittat runt lite här inne och jag har hittat såååå mycket fint! Gillar din avskalade stil och önskar att jag själv kunde scrappa så, försöker ibland men jag lyckas aldrig. Blir alltid en massa dekorationer i slutändan iaf :)