tisdag 16 september 2008

Mina vänner-album

Nu är septembertävlinge på Papp och scrap avgjord, kika in i bloggen för att se vem som vann!

Själv scrappar jag ett mina-vänner-album till Lillen. Han är helförtjust och har redan pillrat massor på det. Inser att det blir till att sätta fast allt extra noggrannt och kanske inte dekorera fullt så mycket som jag hade tänkt från början. Jag gör det i chipboard, stl 20x20 cm (måste skaffa mer chipboard bara) och tänkte slå hål i sidorna och sätta ihop det med ringar. Då kan man lägga till fler vänner efter hand liksom. Tycker verkligen det är superkul att göra det, jag sätter ett foto av vart barn per sida, dekorerar lite och skriver en journalingruta sett ur Lillens synvinkel. Tror det kan bli kul att ha om fyrtio år. Om det överlever hans bläddrande nu det vill säga. Ska klämma dit hans gruppfoto från förskolan också.

1 kommentar:

Jo sa...

Men du, vilken kul idé. Det vill jag också göra. :-)