onsdag 10 september 2008

Jag lever!

Jo, jag lever faktiskt. Men har det lite hektiskt. Jag håller fortfarande på att vänja mig vid att jag inte kan lulla runt här hemma med Lillen utan faktiskt måste befinna mig på jobbet fem dagar i veckan och så har jag scrappat massor. Kommer visa upp en del framöver och en del kommer synas hos Papp och scrap.

I söndags var jag och en kompis i alla fall på scrapmässa och det var helt underbart! Önskar bara att man varit miljonär, hehe. Så mycket fina prylar, lagom med folk och inspirerande alster överallt. Jag vann dessutom ett presentkort på en egendesignad stämpel hos ett företag och funderar på vad som blir mest användbart.
Hade kameran med men glömde fotografera, så mycket fanns det att titta på!

Om jag visar er detta kanske ni förstår vad jag fick med mig hem....´



...jaaa, rätt gissat - min alldeles egen BIA! Den i kombination med Ali Edwards nya bok om just minialbum gör att jag funderar på att skicka maken och Lillen på en weekend resa någonstans så jag får vara själv hemma och bara scrappa, scrappa, scrappa! Men det får väl bli på nätterna i stället antar jag.

Inga kommentarer: