onsdag 3 september 2008

Inspirerad och stolt!

Idag kom äntligen mitt första DT-kit från Papp och scrap. Posten slarvade ju bort det förra, så himla retligt, speciellt eftersom jag aldrig tidigare fått ett paket borttappat. Nåja, otroligt fina och inspirerande saker var det i alla fall och jag har planerat hela kvällen för hur jag ska göra. Själva pysslandet får dock vänta tills i morgon för ikväll är jag rätt utslagen efter en hård dag på jobbet och sedan storstädning hemma tillsammans med en övertrött 3,5-åring.
Men vi är ändå glada och stolta som bara den för idag var sonen ensam på förskolan på riktigt för första gången, i 3,5h!!! Han var så nöjd, vinkade glatt hejdå till pappa och lekte och hade roligt hela förmiddagen och konstaterade när jag kom hem från jobbet att nu är han stor på riktigt! Kanske det men han kommer minsann alltid vara min lille kille...

Inga kommentarer: