torsdag 11 september 2008

Artemiostämplar

Kika in i Papp och scrapbloggen för att se allt kul man kan göra med de jättebra Artemio-stämplarna som jag bara ääälskar! Jag har gjort en minidemo för bloggen och visar upp lite olika sätt att använda dem. Här är ett litet smakprov från ett minialbum jag gjorde förra veckan. Japp, innan BIAn flyttade in. Har gjort det av tjockare mönstrat papper från MME och sytt ihop det i ryggen - superlätt! Kommer helt klart göra fler. Kommer typ bara göra minialbum nu, hahaha!






3 kommentarer:

Marie - Med mina händer... sa...

Så fint! Jag älskar också minialbum, så du får gärna göra och inspirera! ;-)
Så är jag sugen på en BIA också. *himlar med ögonen*

Jessica sa...

Vilket fint album. Blev ju bra utan Bian också!

Mrs X sa...

Underbar LO, den översta! Älskar kombinationen med blått och brunt!