onsdag 5 november 2008

Bortskämd? Jag? Japp.

Igår visade jag upp mitt pysselrum och idag är det decimerat till det här:


En plastmap med DT-grejor i soffan... Men men, maken och svärfar jobbar på så det ska nog lösa sig inom en överskådlig framtid. Hoppas jag för jag inser att jag är en väldigt bortskämd scrappare som inte trivs om jag inte har precis ALLA mina scrapprylar inom räckåll. Jag äskar detta att ha så många val och möjligheter, att kunna peta dit lite av varje, använda detta och det här verktyget och så vidare. Bortskämd. Japp.


Jag brukar inte engagera mig politiskt men jag är glad över att Obama vann valet i USA. Samtidigt är det otroligt tragiskt att det år 2008 kan vara så viktigt att en färgad person blir president. ÅR 2008!!! Hur kan det fortfarande få lov att handla om hudfärg?! Det är så tragiskt men fantastiskt samtidigt om detta är ett stort kliv i rätt riktning. För någonstans måste alla börja se alla som personer, oavsett hudfärg, ursprung och religion.

Inga kommentarer: