fredag 28 mars 2008

Fredag

Nej, inte tänker jag överge mitt papperspyssel och min stora fråga inför digiscrapping har varit just vad man gör med dem liksom. Jag har kommit fram till att jag kan scrappa lite sådant här framför tvn och sedan skriva ut som minalbum till svärmor och svärfar tillexempel.
Jag kommer även få nytta av alla coola fonter jag laddat ner en gång i tiden då jag, alltså i tidernas begynnelse, skrev journaling på datorn. Numera är jag alldeles för lat för det och skriver alltid för hand, det går så mycket snabbare och texten hamnar precis där man vill ha den.
En del fonter funkar ju i Robon men långt i från alla och de kan jag nu använda i digiscrappingen *nöjd*
Jag kan dock fortfarande inte ladda ner från Shabby princess, why, why?!?! Får bara upp att sidan inte kan visas, grrrrrrrrrr!

Igår betalade jag min nya Phrasemaker som jag köpt av Peterlina. Ska bli skoj att ha en ny pryttel att leka med! Inte för att jag saknar sådana men ändå. Nästa sak jag MÅSTE ha är en Bind it all, helt allvarligt, jag tror inte jag kan leva utan! Fasen också att det är så långt till min födelsedag (september)... Kan ingen ordna en utlottning av sådana eller något?! Ingen som vill sälja begagnad? Suck.


Ikväll ska jag digiscrapp lite till finalen i Let's dance och sedan i helgen är det mässa, tjoho, det ska bli skoj fast jag nog inte kommer kunna köpa något speciellt. Vet inte om jag går lördag eller söndag, en pysselkompis ska nog med så det får bli när hon kan. Jag brukar alltid vara där på lördagen när de öppnar för att verkligen kunna välja bland allt fint men den här gången känns det ju mindre viktigt då jag är så pank.
Får se om jag hinner med papperspyssel också i helgen, det kliar i fingrarna fast egentligen behöver jag fixa till och skriva ut ett par foton för att sätta igång med de mest lockande projekten.

Ha en bra fredag, nu ska vi på öppna förskolan.

1 kommentar:

Hanna sa...

Ååh vad ttevlig och fin din blogg är, lägger till den bland favoriter i bloggrundan. Vilken härlig scrapstil du har. Jag suktar också efter en BIA, vill ha vill ha vill ha...Kram Hanna