söndag 21 september 2008

Söndagsmys

Phu, efter en rolig men intensiv helg pustar jag ut i soffan. Nästan hela min familj har varit här i helgen, bland annat sonens lille kusin och du milde tid vilken fart det är på de två! Men kul har det varit och vi träffar dem alldeles för sällan. Längtar söderut, längtar hem och ja, vi funderar mycket på detta så vi får väl se hur det blir.

Ikväll tittar vi på film och slappar bara, har en mycket intensiv jobbvecka framför mig så det är bara att ladda och hoppas att min krasslige make inte smittar mig. Jag har lagt sista handen vid ett par DT-alster som visas hos Papp och scrap i morgon. Missa förresten inte deras snabbtävling där det lottas ut ett scrapkit värt 100 kr bland dem som lämnar en kommentar med förslag på vad vi kan visa i Papp och scrapbloggen. Kika in och gör ett avtryck så kanske just Du vinner! Tävlingen pågår till den 27/9.

För övrigt tar jag gärna emot tips om hur man tar en lyckad sådan här bild?! Jag använder en Nikon D70...


Inga kommentarer: