tisdag 30 september 2008

Jobbat och skapat

Har inte bloggat på evigheter, sorry men jag har jobbat i stort sett dygnet runt. Hunnit med lite sömn och en aning scrap också men det har varit tight. Jag har inget att visa upp ännu, det är nämligen så att jag kommit med som DT för nya stora Allt om scrap-projektet som fortfarande är superhemligt men skapat har jag gjort och den som väntar ska få se minsann! Skapar för Papp och scrap också, månadens kit var så fiiiint att jag bara satt och plockade med alla fina saker innan jag tog mig samman och började scrappa. Första layouten för månaden visas upp i bloggen i morgon.


Jag var ju med i en paketswap i september och fick en massa fina saker. Annikas paket till mig försvann med posten (vart tar alla försvunna paket egentligen vägen?!) men hon är en sådan underbar tjej så hon skickade ett nytt som kom igår och woooooooow! Kolla in dessa journalingspots! Jag ääääälskar journalingspots och kan verkligen inte få nog och det är hundra - ja, ni läste rätt - hundra stycken i den söta lilla lådan. Tack Annika, de är helt underbara.




2 kommentarer:

Anonym sa...

Men gud, både lådan och journalingkorten är ju så underbart söta!!

Ulrika aka LillBlomman sa...

Åh så söt! Ser fram emot nya P&S alster! Spännande!