torsdag 18 september 2008

Sååå lycklig

En bra dag idag, min födelsedag!
Jag har fått så fina saker: min BIA (som jag köpte på mässan men tekniskt sett var det en födelsedagpresent) och en massa fina scrapsaker och kort från tjejerna på Scrappiz - tack!
Och Linda, jag blev sååå lycklig över den fina pandastämpeln, du är ju världens goaste som kom ihåg och dessutom skaffar den till mig! Plus att du gjort det finaste kort jag någonsin fått, tuuuuuusen tack! Här är bilder på allt fint:








Allra mest glad (och förvånad!) blev jag dock för denna - min alldeles egna nya laptop! Min gamla är totalt livstrött och stänger av sig om man använder tunga program som photoshop och dyl i mer än tjugo minuter. Men min nya lilla kvicka dator är så fiiiin, så stark och pigg. *lycklig*

4 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis grattis än en gång!! Du är en så härlig och underbar person och jag tycker så mycket om alla våra konversationer så det kändes självklart för mig att få göra nåt liiitet litet för dig :) Glad att du tyckte om stämplen och kortet också såklart. Hoppas du får användning för den massor :D Och så himla mycket roligt du fått, vad glad jag blir för din skull :) Det är du verkligen värd! Kraaaaam!

Anonym sa...

Grattis Maria! Inte visste jag att det är din födelsedag.
Härliga presenter du fått, det är så jag önskar att jag fyllde år lite oftare.... ;)
Kram / Petra

Ulrika aka LillBlomman sa...

Grattis i efterskott!! Oj, vilka presenter!! Hoppas att du hade en härlig dag! Kramen!

Misspyssel/Cecilia sa...

Jag köpte också min BIA för inte sålänge sedan var lite emot först men efter en demo med den så var jag helt såld :) massor av fina grejer du köpt