söndag 14 september 2008

Bakifrånbilder

Fortfarande däckad av snuvan och hostan och därför blev det inget bidrag alls till Magdas scrapfeber som jag tänkt, väldigt retligt.
Jag fick i alla fall gjort ett DT-kort till Papp och scrap i går, kommer visas i bloggen senare i september (men först ska månadens tävling avgöras, sista inskicksdagen i morgon så skynda, skynda!). Jag har börjat på en layout också men har inte ork nog att göra den klar just nu.

Det har varit så fint väder i helgen och jag har inte alls orkat gå ut, så himla trist. Men jag har i alla fall gått igenom alla nya bilder, sorterar och katagoriserat. Jag har upptäckt att jag tar många sådana här bilder, bilder av personer bakifrån. Min mamma klagar på det haha, men jag gillar dem jättemycket. Tycker att den här bilden av Lillen och hans morbror säger hur mycket som helst om deras förhållande och just den sommardag bilden togs. Eller vad tycker ni?

1 kommentar:

Anonym sa...

jag bara älskar bakifrånbilder. är så naturliga och härliga.