måndag 17 mars 2008

Snö!

Igår frågade sonen pappa om det kanske skulle bli snö varpå maken sa att nej, nu är det vår, nu blir det inte mer snö förrän efter sommaren. Jag å andra sidan påminnde om att det faktiskt händer att det kommer snö i mars och när sonen väckte oss med en lyckligt tjut i morse kunde vi snabbt konstatera vem som hade rätt...
2,5h pulkaåkning hann vi med i morse minsann, nu påskpyntar vi (jodå, vi lyckades skaka fram en björk ur snön) och det ser ut som om vi kommer hinna med en snögubbe i eftermiddag också!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh så mysigt det ser ut, jag vill också ha barn och ge mig ut och leka i snön igen =)

Ulla sa...

Förstår att han älskar att vara ute och åka pulka. Det gör jag med, men kan ju inte ge mej ut själv. Och inga barn har jag att låna heller.