onsdag 12 mars 2008

Inget pyssel

Idag hade jag tänkt fortsätta med några påbörjade projekt, dels för att jag är pysselsugen och dels för att vi ska hugga in på sista cd-skivan på ljudboken vi lyssnar på men nej, jag har gått och fått magkatarr. Hur?! Kan det vara de två treosarna (eller hur man nu säger treo i plural) jag tog igår som liksom blev droppen? I vilket fall som helst känner jag mest för att krypa upp i soffan och tycka synd om mig själv.

Idag är det för övrigt fyra månader sedan jag blev mamma! Vi firade med att sonen fick duka tjusigt, med servetter med kattmotiv och så tända ljus. Han är kul lillen för han tycker servetter är så fina att han inte vill att man ska torka sig på dem. Så efter att vi dukat fram servetter sprang han och hämtade en bit hushållspapper var till oss, hehehe. Ordning och reda minsann.

1 kommentar:

Samara sa...

Haha, så har jag också alltid tyckt, inte förstöra den fina servetten, jag har en stor samling nu, när vi är bjudna till min mamma (som älskar att duka med läckra servetter) så får jag alltid två,en för att använda,och en för att spara på.