måndag 24 mars 2008

Jag har digiscrappat

Hoppas ni haft en trevlig påsk alla för det har vi. Vi har varit hos mina föräldrar med lillen första gången och det gick bra att sova borta - skönt! Han tyckte påsken var trevlig, mest pga godiset tror jag, hahaha, men även pyntet. Han kallade påskriset får julgran i två dagar, hm, inte lätt att hålla reda på alla pyntade buskar vi drar in i det här landet.

Jag hade tänkt vara med på cyber cropen på Scrappiz men så var det ju en massa (med sydsvenska mått mätt) snö när vi ko mhem så vi var tvugna att åka pulka idag så det blev bara ett bidrag, till kategorin för svart-vit LO eller kort. Hade bara en timme på mig innan middagen plus en uttråkad treåring runt benen så jag blev väl sådär halvnöjd med den men men, nu är det scrappat i alla fall.




Senare idag testade jag en sak som jag velat göra länge, nämligen digiscrap och det var jätteskoj! Kommer absolut göra mer och är alldeles förlorad i alla sidor med nedladdningsbara saker...åh, ja, även de sakerna man köper, för de är ju så billiga! Jämfört med papperssaker. Jag kommer inte sluta pappersscrappa, absolut inte, men jag kan tänka mig digiscrappa en del bilder och hoppas kunna smyga in mer digiscrap även i mina papperssidor för det är sååå snyggt.

Här är mitt första digialster med material gjort av Rhonna Farrer och Veronica Ponce. Materialet finns att ladda ner gratis på Two Peas.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefina LO:er!! Otroligt läcker digi-lo! Jag blir nästan sugen på att testa.

Anonym sa...

Wow, snyggt! Inte illa pinkat för att vara första gången :)
Vet inte vad man ska med dem till bara... Skriver du ut dem?

Ulla sa...

Vad är detta??? Du tänker inte överge papprena??? Hihihi Näää det är faktiskt lite kul att testa ibland. Jättefina!! Han är ju så söt.

Anonym sa...

Superfin LO