tisdag 3 november 2009

Halloween layout

Ok, jag är ju ingen Halloweenfantast egentligen men jag gillar att klä ut mig och var på en skitrolig Halloweenfest för en del år sedan. Fotona har legat länge och jag har funderat på att göra ett minialbum av dem men när jag nu kikade närmre på dem så visade det sig att bilderna faktiskt inte var så bra rent fotomässigt och då kändes ett minialbum inte riktigt lika kul. I stället bestämde jag mig för att göra en layout med många bilder och när jag fick tävlingskitet från Tant Scrappa hade jag plötsligt de perfekta papperna för uppgiften. Så här blev resultatet:

Jag sitter med i juryn för Tant Scrappas stora tävling, ett roligt med svåååårt uppdrag. Alla gör ju så fina saker, det är verkligen inte lätt att dela ut poäng. Du vet väl att du också kan vara med att rösta?! Här är senaste tävlingsinlägget med instruktioner om hur du röstar.

1 kommentar:

Wildärtan sa...

Funderar över din CO-skärmaskin. Tar den 12'papper? Såg på Scrappiz att du har en, och en kompis är ute efter en bra skärmaskin för att ge bort snart som födelsedagspresent..