söndag 18 oktober 2009

Rösta i tävlingen!

Jag scrappar! Och det är så roligt efter ett så långt uppehåll. Jag vill inte jobba eller sova, bara scrappa, åh vilken dröm. Nåja, jag hoppas kunna visa upp lite färdiga saker här snart, just nu har jag typ fyra layouter och tre andra projekt på en gång, hahaha, men det ska nog bli ordning på saker och ting snart.

Först av allt måste jag berätta att jag fått det stora uppdraget att vara med i juryn i Tant Scrappas stora tävling. Det är en ära och verkligen superroligt! Tävlingen går ut på att man av ett speciellt tävlingskit ska göra ett kort, en layout och en altergrej och alla får rösta. Så ila nu till Tant Scrappa och välj ut dina favoriter!

Idag har jag varit på Scrapmässa, min första på ett år. Antagligen därför som "Jag ska inte köpa något" blev flera påsar med fina saker, hehe. I år var mässan på Eriksbergshallen, längre att åka och kanske inte lika bra för dem med familj som vill shoppa annat medan scraptoken i familjen går på mässan men lokalerna var helt ok. Jag kom när de precis öppnade och det var väldigt lite folk (men jag hörde att det var massor igår!) vilket var skönt. Det fanns mycket fint och man hade som vanligt kunnat köpa precis hur mycket som helst. Här kommer lite bilder från mässan:








Här är mina inköp! Är speciellt nöjd med en ny hörnrundare, en borderstans och väldigt snygga juldiecuts, numrerade från 1-25. Får se om jag gör ett december daily-minialbum med dem. Är väldigt inne på minialbum nu mera!
Tre (!!!) mönstrade papper köpte jag, hahaha, har ärligt talat så många så jag ligger lågt på den fronten. Däremot blev det 15 (!!!) röda cardstock för det har jag minsann alltid brist på.

1 kommentar:

emelie sa...

kul att du är igång igen. jag har saknat dina fina sidor.
kram