torsdag 21 augusti 2008

Lycklig!

Wow, tänk att jag vågade skicka in en DT-ansökan till Papp och scrap och tänk att jag kom med, jag får vara vikarierande DT hos dem medan Ulrika är mammaledig! Här hittar ni Papp och scraps blogg förresten, där finns mycket skoj att läsa.
Är verkligen superglad och förväntansfull, det ska bli spännande att representera en så bra butik och att skapa utifrån givna material och uppgifter. Säkert lite klurigt men utvecklande. Här är layouterna jag skapade för min ansökan:






På layouten Russinmamman har jag sytt och oj så skoj det var! Har redan gjort det på en LO till och kommer göra det massor framöver för det är enkelt och blir så himla snyggt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej vännen!
grattis... är så glad att de valde dig..... jag fick också erbjudande om plats, men tackade nej då jag fått ett annat som jag tror passar mig bättre. MEn jag är så lycklig att du fick chansen, du gör så jättefina alster....

fortsätt på samma sätt, det är inspirerande

Kram
Katarina

Ulrika aka LillBlomman sa...

Grattis!! Känns tryggt att lämna över stafettpinnen till dig ett tag! Du hade skapat jättehärliga bidrag i din ansökan!! Gillar att du skriver mycket på dina alster! Inspirerar mig massor! Jag hoppas att scrappingen får en ny betydelse nu när jag ska bli mamma! Många kramar från Ullis/LillBlomman

P.S länkar till dig från min blogg!