måndag 25 augusti 2008

Första dan på jobbet

Phu, första dagen på jobbet avklarad, nästan elva timmars jobb men det var faktiskt kul att vara tillbaka. Lillen har klarat det bra så det är ett orosmoment mindre. Dessutom låg det TVÅ scraptidningar och väntade på mig när jag kom hem, både Scrapbooking mm och CK - härligt! Har bara bläddrat snabbt men känner mig väldigt inspirerad och inte minst köpsugen, det var sååå många fina papper och prylar med i tidningarna.

På tal om scrapshopping så håll utkik i Papp och scrap bloggen, där kommer det läggas upp olika kanonerbjudanden som gäller kortare perioder och först till kvarn gäller så iiiiila! Själv är jag ju svårt beroende av thickers, måste nog kika lite på utbudet för inte kan man väl få för många thickers?!

I morgon MÅSTE jag scrappa, är så sugen och slutar tidigare. Då jäklar. Men nu ska jag sooova framför tvn.

Inga kommentarer: