måndag 3 november 2008

Blogg makeover

Jag kände att jag behövde en blogg makeover så vad tycks???

Min nya bloggheader är väl det enda kreativa jag kommer hinna med på ett tag, förutom mina DT-layouter för Papp och scrap så klart (det materialet har jag räddat undan till ett hörn i köket) för nu håller vi på att röja ur pysselrummet. Vi ska riva hela ytterväggen och sätta upp en ny och det är sååå typiskt eftersom vi städade och organisaerade om hela rummet för mindre än två veckor sedan. Jag har inte ens hunnit fotografera hur bra det blir och så nu detta...Blä!
Jag har i alla fall skrivit ut alla små foton till december 2007-albumet, kanske kan jag pyssla med det framför tvn? Fast svärfar kommer så det kanske inte riktigt funkar att ockupera hela vardagsrumsbordet...Vi får se helt enkelt.

1 kommentar:

Anonym sa...

oj vad du grejjar, RIVA väggar o sånt "överkurs" wow... ska bli kul att se när det blir färdigt då;-)
Blogg makeovern blev jättesnygg!