lördag 25 april 2009

Han kan cykla!


7 kommentarer:

Sanna F sa...

Å vad härligt!!! Det är ett stort steg att lära sig cyckla!!!!
Kram

Mya sa...

vilken lycka. jag minns faktiskt den gång som jag cyklade utan hjälp... jag cyklade på och skulle titta bak mot min pappa.. när jag såg att han inte var bakom mig längre trillade jag med cykeln :) hahaha...

Carina (62CarinaZ) sa...

Grattis killen!
Carina

Kristina sa...

Åhhh vad kul!Grattis! Ha en fortsatt skön helg....

Tezzan sa...

duktiga killen... det är frihet att kunna cykla...

Mia sa...

Åh så duktig!!

Tänk första gången man kunde cykla själv, lycka!

ylva sa...

äsch, min kommentar försvann *suck*. jag hade skrivit något om hur duktig han var som lärt sig cykla (hoppas så att min son ska våga sig på utan stödhjul snart ;) ). och så ville jag säga att jag som bäst håller på och reder ut röran kring alla bloggar jag läser. inser att jag missat så mycket. har iallafall läst lite bakåt och blev glad över att du uppskattade fotokursen. och så har jag såklart sett en massa fina nya layouter och foton :).

önskar en trevlig helg och skickar en kram!