söndag 21 december 2008

Lövexpedition

Mer från Skrotboken, en höstlayout som jag är väldit nöjd med. Jag älskar hösten och det är verkligen en helt underbar tid att fotografera på. Så mycket fäger och så härligt ljus. Ett par av papperna till den här layouten har jag haft liggande i evigheter men här var de plötsligt helt rätt. Jag brukar säga, i motsats till de flesta andra, att om man bara har ekonomi till det så tycker jag visst att man kan shoppa på sig allt möjligt redan när man börjar scrappa. Jag är en sådan där scrappare som vill sitta hemma och scrappa, med allt mitt material kring mig. Jag erkänner: jag älskar att kunna välja. Med viss regelbundenhet köper jag saker jag inte använder men då säjer jag det på Tradera. Andra gånger går det som med den här layouten, ett par papper son legat i evigheter passar äntligen perfekt.



1 kommentar:

Anonym sa...

Snyyyggt!!! både enkelt och dekorerat och vilka härliga klara fast dova färger du använt.