söndag 7 december 2008

I'm back

Här kommer an layout jag gjort för Papp och scrap i december. Älskar verkligen Kaiserpapperna, de är alltid så fina och lättscrappade. Stickers från SEI och blommor från YouDo, allt material från Papp och scrap som har 20% rea just nu och massor av fint at fynda till julfotona.

För övrigt så har jag varit helt osynlig en period. En person i min närhet är sjuk och det påverkar oss alla. Vi har renoverat men har pga vädret inte kunnat slutföra som vi velat. Med andra ord har det varit rätt motigt och inte har det hjälpt att hela vårt pysselrum legat nerpackat i kartonger staplade i vårt sovrum medan vi byggt en ny yttervägg i pysselrummet.
Men igår kunde vi äntligen packa upp allt igen och även övriga problem kvarstår så känns det med en gång sååå mycket lättare. Vårt sovrum är sovrum igen och inte förvaringsutrymme (vi har kravlat oss upp i sängen den senaste månaden, inte direkt feng shui om man säger så) och vi kan äntligen få våra andningspauser i pysslet igen. Jag BEHÖVER skapa! Ikväll ska jag hugga in i decemberalbumet från förra året, det ska bli så roligt.

Men först ska vi baka pepparkakor! Det blir bra meditation efter all action igår då vi hade sonens första födelsedagskalas. Stökigt och stojigt men otroligt kul. Så här såg hans tårta ut:


5 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken otroligt söt tårta han fick :) Och stort grattis till honom måste man ju såklart säga! Skönt att saker och ting är lite mer tillbaka till det normala så att säga..hoppas att allt blir bättre snart. Du vet var jag finns om du vill prata :)

Ulrika aka LillBlomman sa...

Vilken tårta!!! Din lo är så himla härlig!! Visst är det fina papperna, var lite sugen på fåglarna och din lo minskade inte direkt suget!! Kramen!

Anonym sa...

Vilken fin tårta och för att inte tala om vilken underbar LO!
Kramis/LenaS

Anonym sa...

Jättefin tårta och LO!

Anonym sa...

Hej Så snygg LO.