lördag 4 oktober 2008

Oktoberalster för Papp och scrap

Månadens tema hos Papp och scrap är hösten - mat, dryck och bilder och den här gången fick jag göra månadens första alster. Jag ville fokusera på varm choklad som verkigen är HÖST för mig men den dagen jag fotograferade koppen var det sååå fint höstväder ute och hela naturen sprakade så jag ville ha med en massa foton från den dagen. Jag tycker det är svårt att beskärna och pyssla ihop bilderna så det fick bli ett fotocollage i photoshop och en ganska enkel layout för övrigt. Det urfina pappret är från Kaiser, fick en massa fina i mit kit och de är verkligen lättscrappade.




Missa inte den pågående rean i butiken samt månadens tävling där ni har chansen att vinna ett scrapkit värt 200 kr.

1 kommentar:

Mrs X sa...

Vilken härlig LO! Gillar att du använt så många foton, det kan jag känna är lite svårt att få till - men du har lyckats bra!