lördag 18 oktober 2008

Livstecken

Du milde tid vad jag haft mycket att göra. Bloggen har blivit lidande - sorry! Men det har varit mycket på jobbet plus att Lillen och jag varit och hälsat på mina föräldrar ett par dagar vilket var skönt men deras bredband är inte riktigt värt namnet så tog internet paus.

Skapat har jag gjort den del i alla fall, idag ligger en ny DT-layout ute hos Papp och scrap, nämligen denna. Kika in i Papp och scrap bloggen för att få receptet också, verkligen värt att prova.
Här är en annan layout jag skapat till Papp och scrap den här månaden, till min demontration om olika sätt att sy på sina layouter.

Missa inte Papp och scraps stora rea - det är nu 40% på allt i butiken och det finns massor av godsaker kvar att fynda!

1 kommentar:

Mrs X sa...

Härliga höstfärger! Scrappa recept har jag aldrig gjort, men det ska jag nog prova :)