onsdag 3 februari 2010

Väntar på mitt kit

Det är på väg, mitt Project life kit från Becky Higgins!
Man kan just nu inte beställa det om man inte bor i USA men en vän till en vän som är amerikan har hjälpt mig (och det blev 500 kr billigare på det sättet) och nu väntar jag lyckligt och otåligt på mitt paket. Det ska bli så roligt att sätta ihop allt och kunna sätta in bilder efter hand.

Mitt album för 2009 är klart och jag älskar det. Maken älskar det och Lillen älskar det. Jag tror jag kommer göra det här vart år, det är sååå coolt!




3 kommentarer:

Linda sa...

Jag är så glad för din skull, det kommer bli grymt :D

Charlene sa...

thanks for stopping by my blog! I hope your kit arrives soon and you can begin the project!

I also wished I had a better knack for foreign languages back in high school - how wise those teachers were!

Have a Blessed day!

shirley sa...

Thanks for the nice comments on my blog - and I'm sure you'll receive your kit soon!