onsdag 4 mars 2009

Scrapstim

På något vis har jag kommit in i ett scrapstim. Det är nog för att jag organiserat om mina foton (tyckte det var dags det är ju bara en månad sen sist hahaha), jag har sorterat ut en bunt som ska snabbscrappas. Det är foton som jag vill scrappa men där det inte är långa, djupa historier bakom utan mest en mysig dag, en rolig händelse eller något annat. Grejen är att jag blir nästan alltid ruggigt mycket mer nöjd med sådana här snabba, enkla layouter och det är så härligt när det flyter på, när albumen fylls med fina minnen och man har så kul, utan krav och prestationsångest. Tänk om jag kunde övertala mig själv att alltid scrappa så här och alltid ha så här roligt.

Här är en layout jag har gjort till veckans skiss Swe scrapbook.



7 kommentarer:

lillasara sa...

Åhhh vilken fin sida!!! Älskar den vintriga känslan du lyckats så bra med att få fram!

Jag tycker också att det är enklast att scrappa vardagsfoton, de andra ligger oftast och väntar på rätt tillfälle när jag ska orka ta tag i dem...

Jättekul att du länkade från swe-bloggen, nu ska jag kika runt här lite mer. :-)

Kram

Unknown sa...

Underbar lo! Stilren men ändå med snygga detaljer!

Karin sa...

Vilken fin tolkning av skissen. En trevlig skiss att jobba med.Roligt att hitta hit till dig också.

Anonym sa...

jättefin layout!
ska du till mässan? det hade varit kul att träffa dig och säga hej på riktigt.
kram

lantromantik sa...

Vilken underbar sida , vad fin

mvh jenny

Pernilla ~Pillan~ sa...

Snygg och stilren LO!

Anonym sa...

Den är underbar! Gillar de snirkliga bokstäverna och fotona på sne till det raka och stilrena!