lördag 3 januari 2009

Skridskopremiär

Hm, bilderna på blinget blev inte alls bra igår så dem har jag inte lust att visa men jag kan visa några bilder från idag då vi var ute och åkte skridskor. Jag älskar att åka skridskor, det är något av det roligaste jag vet men det var längesedan och för Lillen var det världspremiär. Det gick väl inte helt lysande, han ramlade mest, såg ut som en liten Bambi med stor svart hjälm men skam den som ger sig, vi planerar att ge oss ut i morgon igen.

Idag sitter jag för övrigt och försöker få till en layout som jag började på igår, trodde det skulle bli en snabbscrappad sådan men jag är liksom ringrostig och trög, blir inte nöjd. Jag funkar verkligen så, när jag scrappar mycket är jag liksom på g och har ångan uppe, då kan jag scrappa snabbt och bli hur nöjd som helst men när de går långt mellan pysselgångerna blir jag helt handlingsförlamad liksom.

För övrigt ska jag leta fram gamla foton och scrappa två projekt. Eller ja, jag ska leta fram bilderna, scanna dem och skriva ut dem och sen kommer projekten hålla på ett tag. Jag blir uttråkad av att scrappa samma sak hela tiden, tex håller jag ju på med December daily från förra året och avbröts när jag blev sjuk efter två trejdedelar var scrappade och nu känns det lite trögt att köra igång igen. Men då pausar jag med att göra något annat emellan. Jag scrappar ju ändå inte kronologiskt och kommer aldrig någonsin hinna "ikapp" så att säga så strunt samma.



Inga kommentarer: