onsdag 10 december 2008

Ännu en DT-layout

Min andra layout för Papp och scrap i december. Allt material från Papp och scrap och det var verkligen kul att scrappa den här bilden av när sonen lämnade sin önskelista till tomten på Lisebergs julmarknad härom veckan.



Jag håller förresten på med ett December daily-album med bilder från förra året. Det är superkul att göra och så enkelt när det är ett så litet album utan bestämda färger eller ens storlek. Jag planerar göra ett för i år också men det får bli i januari, jag känner inte att jag har tid att göra något var dag liksom.

4 kommentarer:

Anonym sa...

En jättefin LO, stämningsfull!

Ulrika aka LillBlomman sa...

Åh den är så fin denna! Älskar vad du gjort med fågeln och blommorna!! Många kramar!

Anonym sa...

Oj, vilken fin LO. Gillar den massor!

Det är så kul att titta här, för min dotter är från Kina och det är inte så ofta man ser asiatiska barn på LOs ;-)

Kram och god jul!

Anonym sa...

Oj, vilken fin LO. Gillar den massor!

Det är så kul att titta här, för min dotter är från Kina och det är inte så ofta man ser asiatiska barn på LOs ;-)

Kram och god jul!